Ziua Cursei

Ziua cursei

Startul va fi dat din fata Academiei de Politie, in padurea Baneasa, duminica, 10 decembrie, incepand cu ora 10:30.. Accesul se poate face cu masina personala sau cu autobuzul 301 pe ruta Piata Romana - Piata Charles De Gaulle si coborare in statia Padurea Baneasa.

Vă rugăm să păstrați numărul de concurs! Pe acesta se specifică porția de mâncare preferată. De asemenea, un colt al numărului va fi tăiat de către voluntari astfel încât toți cei prezenți să participe la tombolă.
Vom reveni cu detalii in apropiere de ziua evenimentului.

Baneasa Winter Trail Run va avea startul in 6 valuri


Fiecare participant are tiparit pe numarul de concurs valul de start aferent timpului declarat la inscriere. Starturile vor fi comune pentru ambele probe, cea de cros si cea de semimaraton, la distanta de 4 minute intre valuri incepand cu ora 10:30. Accesul se va face prin patru porti de acces cu verificarea de catre voluntari a numarului valului de start astfel incat fiecare participant sa plece in alergare cu valul corect.

Fiecare participant trebuie sa noteze pe spatele numarului de participare: persoana de contact si numarul de telefon in caz de urgenta si eventuale afectiuni de care sufera (exemplu: alergii, diabet, astm etc.).
Parcare si acces eveniment
  • În măsura în care este posibil, recomandăm alergătorilor să vină cât mai grupați, în loc de fiecare cu mașina proprie.
  • Există mai multe posibilități de parcare in zona. Pe aleea de la Academia de Politie, in prelungirea zonei de eveniment sau pe aleile din jurul Parcului Baneasa.
  • ATENTIE! Va rugam sa nu parcati pe Bd. Alexandru Nasta. Chiar daca se cheama bulevard, este de fapt o strada cu o singura banda pe sens pe unde trec inclusiv autobuze.
  • Pentru clarificarea celor de mai sus, te rugam sa consulti harta zonelor de parcare si acces in zona de eveniment.
  • Pe aleile din jurul Parcului Baneasa se va parca în părțile laterale, cât mai aproape de margine, astfel încât să rămână pe mijloc loc pentru accesul altor mașini si pentru iesire.
  • Accesul de pe aleile Parcului Baneasa in zona de eveniment se poate face pe aleea din pădure, paralelă cu Aleea Privighetorilor.
  • Pentru cei care aleg sa vina cu mijloacele de transport in comun, autobuzul 301 opreste in statia "Padurea Baneasa" chiar in dreptul zonei de eveniment.
  • Punct info
  • Daca ai o intrebare la fata locului legata de evenimentul Baneasa Winter Trail Run, te asteptăm la punctul info asezat in zona indoor. Pe harta de mai jos gasesti pozitionarea lui.
  • Pozele de la eveniment
  • Daca vrei ca pozele tale de la ridicarea kitului si din ziua cursei sa apara automat pe wall-ul de facebook, intra acum pe My Sports Photos, introdu numarul tau de concurs si apasa "Inregistreaza-te cu Facebook". Odata inregistrat, atunci cand vom adauga poze noi, ele vor fi publicate automat in albumul creat.
  • Daca vrei sa cauti manual pozele tale, viziteaza pagina participanti si cauta pozele dupa nume sau numarul de concurs. Apoi le poti salva sau le poti impartasi cu prietenii apasand butonul "Share on Facebook".
  • Traseu
    • Distanţa curselor: SEMIMARATON 21 KM și CROS 10,5 km
    • Marcaj: bandă de marcare Intersport, albastru cu rosu. Vă rugăm să urmăriți cu atenție numai acest marcaj. Alte marcaje (benzi de alte culori, săgeți pe copaci sau alte tipuri de marcaje) nu ne aparțin și nu indică neapărat direcția corectă).
    • Locație start:in fata Academiei de Politie, duminica, 11 decembrie. Accesul se poate face cu mașina personală sau autobuzul 301 (de la Piața Romană sau Piața Charles de Gaulle)
    • Timp limită: SEMIMARATON 3h30’ | CROS: 1h45’
    • ATENȚIE! Pentru a nu vă rătăci în pădure și/sau pentru a nu fi descalificați, vă rugăm să urmați instrucțiunile voluntarilor și să urmariți cu atenție marcajul (banda INTERSPORT) și nu poteca.
    Puncte de alimentare
  • Pentru cursa de 10,5 km vor exista trei puncte de hidratare cu apă Borsec, isotonic PowerBar, fructe, ciocolată, și alte bunătăți din partea Carrefour. Primul va fi în zona de start/finish, al 2-lea punct la km 4,1 (doar cu apa) si al 3-lea putin dupa km 7,4 unde veti gasi apa, ceai cald, isotonic, fructe, biscuiti, ciocolata etc.
  • Pentru proba de semimaraton vor exista 4 puncte de hidratare cu apă, ceai cald, isotonic PowerBar, fructe, ciocolată, și alte bunătăți din partea Carrefour. Primul punct de hidratare este la start/finish, al 2-lea este punctul de alimentare de la km 4,1 (doar cu apa), punctul de alimentare de la kilometrul 7,4 care va fi disponibil si la intoarcerea din padurea Tunari, kilometrul 17,8 (apa, ceai cald, isotonic, fructe, biscuiti, ciocolata etc) si punctul de alimentare de la kilometrul 14 (apa, isotonic, fructe, ceai cald).
  • Dupa fiecare punct de hidratare va exista o zona delimitata de un panou in care trebuie aruncate resturile pentru a pastra padurea cat mai curata. La finalul cursei, impreuna cu marcajul de pe traseu, vor fi stranse si resturile din preajma punctelor de alimentare.
  • Siguranta
  • Daţi întotdeauna dovadă de prudenţă, traseul este unul virajat, iar alergarea prin padure presupune evitarea denivelarilor, crengilor, cioturilor, si in general a elementelor specifice unui teren accidentat.
  • In cazul in care observati un incident sau o persoana care are nevoie de ajutor, anuntati acest lucru imediat la unul din numerele de urgenta tiparite pe numarul de concurs si anuntati cel mai apropiat voluntar de traseu, invers directiei de alergare, daca estimati ca e la mai putin de 3 minute de alergat, sau in directia de alergare. Anuntarea voluntarului este extrem de importanta pentru a identifica zona din traseu unde are loc incidentul!
  • Aprecierea corectă a limitelor, cât mai exact posibil, este imperativă pentru a vă gestiona efortul şi a evita să vă asumaţi riscuri. Dacă acest lucru este posibil, rămâneţi în apropierea celorlalţi alergători.
  • Asiguraţi-vă ca aveti echipamentul potrivit pentru vremea si temperatura din timpul evenimentului. Dacă sunteţi o persoană friguroasă, echipaţi-vă cu mănuşi, căciulă sau haină împotriva vântului. De asemenea, gândiţi-vă la necesarul de alimente şi la maniera în care vă veţi administra alimentaţia în timpul cursei.
  • Informati-va dinainte asupra caracteristicilor traseului si poziţionarea exactă a punctelor cu rezerve alimentare şi a celor de prim ajutor.
  • WC
  • 8 toalete ecologice situate in zona de start/finish (vezi harta zona eveniment)
  • 2 toalete ecologice situate la punctul de alimentare de la km 7,3/ 18,2.
  • Vestiare
  • In zona idoor vor fi delimitate vestiarele. Intrucat spatiul este limitat, recomandăm alergătorilor să fie înțelegători în cazul în care va fi aglomerat. Vestiarele vor fi incalzite.
  • Suprafata de alergare
  • 80%-90% potecă de pământ care poate prezenta denivelări, rădăcini de copac sau poate fi acoperită cu pat de frunze sau zapada. În funcție de precipitații și temperaturi, anumite porțiuni pot fi acoperite cu noroi sau gheta. Cu echipamentul adecvat suprafeței de alergare (trail) și cu atenție, poți transforma această experiență într-una plăcută și unică.
  • Servire Masa
  • Felul de mancare ales la înscriere este tipărit pe numărul de concurs. Vă rugăm să veniți cu acesta în zona in care se serveste masa (vezi harta) pentru a ridica porția de mâncare aleasă: sarmale cu mamaliguta sau o porție de paste cu sos roșu (de post) alaturi de o salată Eisberg și o bere Ciuc Natur Radler 0,0%. Vor fi doua zone de servire, una pentru paste si una pentru sarmale.
  • Apoi puteti servi masa alături de prieteni în zona special amenajată indoor sau outdoor.
  • Rugam toti participantii sa fie intelegatori intrucat spatiul este limitat si toata lumea trebuie sa aiba acces la mese pentru a putea manca.
  • Garderoba
  • Garderoba va fi amplasata in zona indoor, langa INFO POINT (vezi harta zona eveniment). Intrucat spatiul este limitat, recomandăm alergătorilor să fie înțelegători în cazul în care va fi aglomerat și să găsească alternative pentru depozitare haine/echipament (mașina personala). Mulțumim de înțelegere!
  • Tombolă
  • După premiere vom avea o tombolă la care toți alergătorii prezenți pot participa.
  • Este important ca toți alergătorii să păstreze numărul de concurs, fără acesta nu pot participa la tombolă.
  • Zona indoor

    In zona de eveniment va fi montat un cort ce va servi drept zona indoor, zona in care participantii se vor putea adaposti in caz de precipitatii, vant puternic sau pentru a servi masa. Mesele din zona indoor vor fi mese rotunde inalte tip cocktail.

    Cortul va avea o temperatura cu 2-3 grade peste temperatura exterioara, fapt pentru care recomandam alergatorilor sa-si aduca haine de schimb adaptate acestei temperaturi pentru a putea petrece mai mult timp dupa alergare alaturi de ceilalti alergatori.
    Zona mese outdoor

    Va fi amenajata o zona de mese cu incalzitoare exterioare, pentru cei care doresc sa serveasca masa de dupa cursa in aer liber.
    ZONA EVENIMENT
    HARTA combinata a TRASEELOR